کسب و کار در اینستاگرام

کسب-و-کار-در-اینستاگرام

کسب و کار در اینستاگرام و سایر صفحات اجتماعی ، دنیای رقابتی بازار کسب و کار را متحول کرد و صفحات اجتماعی گوناگون از جمله اینستاگرام که در ایران مخاطبین بسیار دارد با سیل صفحات برند ها و کسب و کار های مختلف روبرو شدند.البته مانند هر محیط کاری دیگر ، در اینستاگرام نیز برای معرفی بهتر محصول و خدمات برند ها ،اصولی برقرار است که با رعایت آنها می توان به راحتی در این عرصه به موفقیت رسید.

کسب و کار خود  را به طور خلاقانه ای معرفی کنید.

بر روی راه حلی که کسب و کار شما برای مشکلات مخاطب ارائه می کند تمرکز کنید نه بر خود کالا یا خدمت.در اینستاگرام ایجاد احساس ارزشمندی در مخاطب مهمترین نکته است.و هیچوقت فراموش نکنید که مهم ترین نقطه ی قوت شما در اینستاگرام محتوی بصری شماست .

اگر کسب و کار شما در ایستاگرام خدمت محور است پروسه ی پشت پرده کسب و کار خود را به نمایش بگذارید.اهداف و ماموریت های شرکت خود را به همراه نکات کلیدی به انجام رساندن آنها را در قالب عکس و ویدیو و استوری منتشر کنید.

از استوری اینستاگرام استفاده کنید.

استوری اینستاگرام می تواند محتوا را به مدت بیست و چهار ساعت به صورت زنده به مخاطب ارائه دهد که این قابلیت جدیدا به شدت توسط اینستاگرام ارتقا پیدا کرده است.

برخی از مضایای استفاده از استوری در ایستاگرام عبارنتد از:

استوری ها به صورت برجسته ای در تایم لاین مخاطبین شما نقش میبندد.

میتوان از آن در نمایش پشت صحنه ها و محتوایی که نیاز به کیفیت بالایی ندارد استفاده کرد.

بیشتر بدانید :   اصول تبلیغ رویداد و جذب مخاطب

تگ کردن اکانت های دیگر در استوری ایستاگرام برای همکاری با اینفلوئنسر ها تاثیرگذار است.

جستجوی هشتگ ها و موقعیت های مکانی در استوری ها محتوی را در دسترسی بیشتری قرار می دهد.

استوری های تبلیغاتی اینستاگرام در مارچ ۲۰۱۷ به طور جهانی در دسترس همه ی برند ها قرار گرفت.

پروفایل خود را معتبر کنید.

به عنوان یک کسب و کار در اینستاگرام شما باید اطلاعات کامل و مورد نیاز را برای جلب اعتماد مخاطب در قسمت اطلاعات صفحه ی خود درج کنید.قسمت مربوط به لینک را در صفحه اینستاگرام خود به طور مرتب تغییر دهید.

حتما صفحه خود را به حالت بیزنس تغییر دهید و راه های ارتباطی بیشتری از جمله ایمیل و شماره تلفن کمپانی خود را جهت برقراری ارتباط بیشتر با مخاطب در صفحه اصلی قرار دهید.

مخاطب را به پشت صحنه ببرید.

مشتری به طور طبیعی در مورد نحوه تولید محصول مصرفی خود کنجکاو است و شما می توانید از اینستاگرام برای نمایش چرخه ی تولید محصول یا خدمت خود استفاده کنید. شما می تواند منایع خود را به صورت عکس یا عکس نوشته حتی ویدیو در دسترس مخاطب خود قرار دهید.

حتی اگر هیچ چیز در دسترس نداشتید می توانید از موارد بسیار ابتدایی مثل طرح ها ، یادداشت ها و تخته سیاه های پر خود استقاده کنید. با استفاده از خلاقیت و ایده ی خود تصاویر خود را معتبر و خصوصی کنید و برای مطالب خود قالب ایجاد کنید.

دارایی خود را با هشتگ چند برابر کنید.

می توانید از هشتگ های مرتبط با یک کمپین یا حتی هشتگ های عمومی معمولی استفاده کنید ولی حتما ابتدا هشتگی منحصر به شرکت خود را ساخته و به طور پیوسته در صفحات اجتماعی مختلف خود از آن استفاده کنید.

بیشتر بدانید :   بازاریابی شبکه ای ، گذر از ریسک

با این روش مخاطبین شما بسیار آسان نر به محتوی مرتبط با صفحه شما دست میابند.

بهتر است که برای هرپست حداقل سه تا پنج هشتگ ایجاد کنید و توجه داشته باشید که برای هر پست مجاز به استفاده از حداکثر سی هشتگ می باشید.

محتوایی مرتبط با هشتگ های به روز و همگانی تولید کرده و علاوه بر استفاده ار هشتگ انحصاری شرکت خود ، هشتگ های همگانی یا ترند شده را نیز استفاده کنید و با این شیوه صفحه خود را به مردم معرفی کنید.

تبلیغات کنید.

برای اینکه بتوانید در اینستاگرام محصولات یا خدمات خود را بفروشید یا در واقع کسب و کار در اینستاگرام خود را به موفقیت نزدیک کنید ، در مرحله اول به افزایش فالوور در اینستاگرام نیاز دارید. چون زمانی که فالوورهای شما افزایش پیدا می‌کنند، احتمال اینکه مشتری شما شوند بیشتر می‌شود. و برای افزایش فالوور در اینستاگرام هم راه‌های بسیاری وجود دارد.که تبلیغات ساده ترین روش افزایش فالوور می باشد و به زبان ساده تر صفحه شما را به دیگران معرقی می کند.و زمانیکه فالوورها به سمت شما سرازیر شدند اگر درکارتان خوب باشید حسابی مشتری شما می‌شوند.

 بهتر است بدانید که بسیار مهم است که یک صفحه خوب و مناسب را برای تبلیغ استفاده کنید. در هر کسب و کاری که هستید و با هر میزان بودجه ای حتما برای شما صفحات بسیار مناسبی وجود دارند که می‌توانید از طریق آنها تبلیغ در اینستاگرام انجام دهید. با وجود مطرح شدن تمام موارد فوق باید توجه داشته باشید که در تمامی عرصه های کاری خلاقیت و نوآوری و البته پیشگام بوندن کلید موفقیت به حساب می رود و موارد فوق صرفا اصول و قواعد ابتدایی فعالیت یک کسب و کار در اینستاگرام بوده و در واقع نقش اصلی را خود شرکت و ایده های آن ایفا می کنند.

بیشتر بدانید :   بازاریابی ترکیبی،شروع موفقیت

این اعلان را به اشتراک گذارید
نظر خود را بنویسید

Event Search
تبلیغات