در زمان مناسب محتوای مناسب را منتشر کنیم

در-زمان-مناسب-محتوای-مناسب-را-منتشر-کنیم.

بهترین و پرمخاطب ترین شبکه اجتماعی حرفه ای ، با محتوای کسب و کار و تجارت بی دریغ لینکدین می باشد که بزرگ ترین و قدرت مند ترین جمعیت آنلاین از متخصصان را دور هم جمع کرده ، و به ابزار مفیدی برای درامدزایی و رسیدن به شغل دلخواه مبدل شده است.و این مطلب به وضوح نشان دهنده ی اهمیت انتخاب زمان مناسب برای انتشار محتوا در شبکه های اجتماعی می باشد.

لینکدین در ایران

لینکدین در میان وبسایت های محبوب بزرگسالان آمریکایی رتبه چهار را دارد و بیش از ۶۱۰ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور در لینکدین عضو هستند.

با وجود استقبال فراوان ایران از لینکدین ، این شبکه در اردیبهشت ۱۳۹۱ فیلتر شد .اما با توجه به آسیب وارد شده به ارتباطات متخصصان ایرانی با رقبای خود در سایر نقاط دنیا ، این سایت پس از دو هفته دوباره در دسترس کاربران قرار گرفت و سپس در ۲۵ آبان ۱۳۹۱ مجددا فیلتر ، ولی پس از مدتی به فعالیت خود ادامه داد.

هم اکنون بیشترین کاربران فعال لینکدین را ایرانیان تشکلیل داده و با رقابت فراوان در لینکدین بستر فعالیت حرفه ای خود را گسترده میکنند.و همین مسآله بیشتر و بیشتر بر نکته اهمیت زمان انتشار مطالب تاکید می کند.

ارتباط زمان با محتوا

لیندکین به طور تخصصی ارتباط ها و محتوای بین دو کسب‌‌وکار را پوشش می‌دهد. اگرچه بازاریابان می‌توانند به خریداران نیز در این شبکه دست یابند اما بهترین کارکرد لینکدین برای ارتباط بین کسب‌وکارها است.

با توجه به این موضوع که اکثر کاربران لینکدین افراد شاغل بوده و زمان محدودی را به صفحات مجازی خود اختصاص می دهند ،حیاتی است که به اشتراک گذاری محتوا در زمان مناسب با توجه به مخاطب انجام شود.

بیشتر بدانید :   اینفلوئنسر مارکتینگ،تحولی در دیجیتال مارکتینگ

همچنین محتوای منتشر شده در لینکدین با توجه به زمان مراجعه مخاطبان موضوعات مختلف شغلی را تحت پوشش قرار می دهد.

برای مثال بهترین زمان برای انتشار مطالب با محتوای تجارت کسب و کار به مصرف کننده ۱۲ ظهر می باشد.

بهترین زمان برای انتشار مطالب با محتوای کسب وکار به کسب و کار ۸ صبح ،۱۰ صبح تا ۱۲ ظهر و ۶ عصر می باشد.

برای انتشار مطالب با محتوای مشاغل مرتبط با سلامتی بهترین زمان ۱۰ صبح و ۱۲ تا ۲ ظهر می باشد.

یا اگر قصد به اشتراک گذاری مطالب با محتوای مشاغل مرتبط با نرم افزار دارید بهتر است در ساعات ۹صبح ، ۱۱صبح و ۱۲ ظهر و ۵ و ۶ عصر اقدام کنید.

ساعت ۸ صبح بهترین زمان انتشار محتوای مشاغل رسانه ای است.

و مشاغل دانشجویی نیز در لینکدین بهتر است در ساعت ۱۰ صبح منتشر شود.

و همجنین با توجه به تحقیقات انجام شده بیشتربم بازدبد از لینکدین در ایران در روز چهارشنبه انجام می شود.

اینستاگرام

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که مورد توجه همه ی اقشار و گروه های جامعه بوده و امکان تبادل اطلاعات به وسیله ی عکس یا اینفوگرافی را برای همه فراهم کرده است.

این شبکه اجتماعی بیش از حدود ۸۰۰ میلیون کاربر را تا کنون تحت پوشش قرار داده است که ۲۴ میلیون از این تعداد را ایرانیان شامل می شوند که با این تعداد ایران در رتبه ۷ قرار گرفته است که به این معناست که در میان مخاطبان ایرانی پرطرفدارترین و پر مخاطب ترین شبکه اجتماعی محسوب می شود و روزانه میلیون ها مطلب تنها از طرف کاربران ایرانی در اینستاگرام انتشار میابد که این مطالب مضامین مختلفی را تحت شعاع قرار می دهند.مضامینی همچون روزمرگی ، تفریح ، حرفه وحتی تبلیغات.

بیشتر بدانید :   همایشی منحصر به فرد برای نسل جوان

تبلیغات در اینستاگرام

علی رقم ماهیت تفریحی این شبکه، در قالب محتوای مفرح آن تبلیغات وسیعی نیز در این شبکه انجام می شود که آن را به سوی بازاریابی اینترنتی سوق می دهد که فضای رقابتی دنیای تجاری را در کاربران ایجاد می کند و هنگامی که بحث رقابت مطرح می شود نباید از زمان غافل شد و برای موثرتر بودن مطالب در این صفحه نیز باید به موضوع و زمان مناسب انتشار محتوا مقید بود.

محتوای تجارت کسب و کار به مصرف کننده بهتر است در ساعات ۸ صبح ، ۱ ظهر و ۹ شب منتشر شود.

محتوای کسب و کار به کسب و کار  نیز در ساعات ۱۲ظهر ، ۵ و۶ عصر و ۸ و۹ شب پر مخاطب خواهد بود.

بهترین زمان انتشار موضوعات مرتبط به نرم افزار نیز ۱۱ صبح ، ۱ ظهر و ۵ عصر می باشد.

محتوای رسانه ای در اینستاگرام بهتر است در ساعات ۹ صبح ، ۱۲ ظهر و ۳ عصر منتشر شود.

این اعلان را به اشتراک گذارید
نظر خود را بنویسید

Event Search
تبلیغات